2012. március 3., szombat

Epson szkennelős nyomtató RX520 - Jelenlegi ára: 4 000 Ft !

Epson Stylus Photo RX 520 típusú szkennelős nyomtató.
Egy barátomtól kaptam, mert fényképet akaratam nyomtatni. Azt mondta hogy neki már nem kell, azt csinálok vele amit akarok. Megcsináltam vele a képet és most eladom, túl sok helyet foglal.
 
Adott hozzá 4 új tonert. Kb két hetesek lehetnek. A fekete és a cián fogy a legkevésbé. A régieket hozzá adom, ott még a feketéből és a ciánból is van. Legalábbis azt írta a monitorra. Letöltötte nekem a programot hozzá a internetről és olyat vettem észre hogy kettő nyomtató lett a gépemen amikor használni akartam. Amikor azzal próbáltam meg nyomtatni a fényképet hogy epson rx520, akkor 4-5 centiméterenként csinált egy olyan sort mintha fordítva lennének a színek. Ez kb 4 milliméteres sor volt. Amikor meg a sima epson nyomtatóval nyomtattam akkor meg tökéletes volt. Fénykép papírra fénykép minőségű képet csinált, de azt nagyon profin, tök szép lett. Ez nem tudom mi lehet. Oda adom hozzá a kábeleket is. Nekem túl nagy hogy megtartsam ezért adom el.


Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Az aukció vége: 2012-02-29 21:28
. Epson szkennelős nyomtató RX520 - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Fontos